Zapytanie ofertowe – dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej
I. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa artykułów spożywczych przez okres 10 miesięcy tj. od 1 stycznia do 30 czerwca 2023 oraz od 1 września
do 31 grudnia 2023 roku. Dostawa artykułów spożywczych odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony następnego dnia od telefonicznego złożenia zamówienia.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych w ramach całego zamówienia. Nie dopuszcza dzielenia w ramach poszczególnych kategorii.
Podstawą wyboru oferty będzie najkorzystniejsza/najtańsza oferta brutto.
II. Wymagane Dokumenty
Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia w tym cena dostawy na miejsce.
III. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami
Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienia. Osobą wskazaną do kontaktu jest Dyrektor Szkoły, tel. 32 2452 636.
IV. Miejsce, termin oraz sposoby składania ofert
Ofertę cenową należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w wybrany sposób: osobiście/ pocztą/ kurierem na adres:
Szkoła Podstawowa im. Jana III Sobieskiego w Świętochłowicach,
Ul. Wiśniowa 9, 41-600 Świętochłowice,
Sekretariat
poniedziałek - piątek: 7:30 – 15:00,
do dnia 27 stycznia 2023 r., do godz. 11.00.
Ofertę należy złożyć w zaklejonej nieprzejrzystej kopercie.
Na kopercie należy umieścić następujące informacje:
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Otwarcie złożonych ofert nastąpi dnia 30 stycznia 2023 r., o godz.12.00 w budynku Szkoły Podstawowej im. Jana III Sobieskiego w Świętochłowicach
O wynikach postępowania Zamawiający zawiadomi pisemnie Oferentów w ciągu 7 dni od dnia otwarcia i rozstrzygnięcia postępowania.
V. Kryterium wyboru oferty
Kryterium wyboru oferty jest najniższa cena brutto za daną część lub w przypadku ofert całościowych za całe zamówienie.
VI. Informacje dodatkowe
Załączniki:
2.Formularze cenowe z podziałem na kategorie
1. artykuły spożywcze
2. wyroby garmażeryjne
3. drób, ryby, mrożonki
4. mięso i wędliny
5. warzywa i owoce
3. Wzór umowy
Powyższe zaproszenie nie jest zapytaniem o cenę w rozumieniu art. 69 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Klauzula informacyjna dla uczestników postępowań o zamówienia publiczne
3. Państwa dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przechowywane będą przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.
4. Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. –Prawo zamówień publicznych.
5. W odniesieniu do danych pozyskanych w związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przysługują Państwu następujące uprawnienia:
6. Państwa dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również profilowane.
7. Podanie danych osobowych w związku z udziałem w postępowaniu o zamówienia publiczne nie jest obowiązkowe, ale może być warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału. Wynika to stąd, że w zależności od przedmiotu zamówienia, zamawiający może żądać ich podania na podstawie przepisów ustawy z dnia
29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych oraz wydanych do niej przepisów wykonawczych, w szczególności na podstawie Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r., w sprawie rodzajów dokumentów, jakie może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
8. Inspektorem Ochrony Danych w Szkole jest Tomasz Brachaczek dane kontaktowe (Tel. 32 43 86 806, iod@mamrodo.pl,);.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Szkoła Podstawowa nr 8 im. Jana III Sobieskiego